Saturday, February 23, 2008

Nathaniels bursdag......

Lise prøvde å ta noen småklipp, men det ble mye løping rundt og rundt. Alle barna var ganske ville, og alle "lekeslåss" med lightsabers.....Alle hadde det moro uansett....






Denne videoen er av Mike og Alan som spiller Wii. (Nintendo) Nathaniel fikk det til bursdagen sin, men det er like moro for voksne. Akkurat nå spiller de boksing. De prøver å banke hverandre opp. Klokka er nesten midnatt og jeg får ett hysterisk latter anfall av å se på dem. Du kan ikke se meg, men du kan høre meg i bakgrunn, jeg høres helt fjern ut. Veldig trøtt. Mike sa at at han ville aldri komme tilbake om han så dette på internett, men Lise har lagt den ut på sin blog, så da tror jeg det er safe å gjøre det her også. :) (alan vant forresten, men mest fordi at Mike lot han tror jeg. :)


No comments:

Post a Comment